Монографія презентує результати першого як на вітчизняних, так і зарубіжних теренах дослідження, що мало на меті з’ясування генези та особливостей функціонування форм соціально-психологічного мислення. Запропоновано класифікаційно-генетичну модель, що охоплює його донаукові, протонаукові, власне наукові та позанаукові форми, а також ті, які посідають проміжне місце між науковими і позанауковими – ідеологічні та психотехнологічні. Докладно проаналізовано окремі із цих форм. Обґрунтовано концептуальні засади дальшого розвитку в Україні соціально-психологічної науки в контексті взаємодії з іншими формами соціально-психологічного мислення.
Адресується викладачам дисциплін соціально-психологічного профілю у вищій школі та системі післядипломної освіти, аспірантам і студентам, особам, що підвищують кваліфікацію за напрямами психології та соціальної роботи, науковцям і практикуючим соціальним психологам. Може становити інтерес також для вчених, що розробляють проблеми філософії науки, наукознавства, теорії пізнання.
|